sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Tanssia, tanssia, agia ja tanssia

Iita pääsi keskiviikkona mukaan Saloon tanssitreeneihin. Tein FS-ohjelman kerran ja HTM-ohjelman useamman kerran läpi. FS:ssä on yksi ongelmakohta, joka täytyy ehkä muuttaa. Muuten meni sopivasti sähellellen. :) HTM onnistui tälläkin kertaa ihmeen hyvin. Iita on kyllä ihan huimasti kehittynyt tässä jossain välissä mun huomaamatta. Sitä enemmän tietty pelkään, että itse mokaan. Koreografiakin on vielä ihan hukassa.

Torstaina oli agitreenit. Ne onkin jääneet aika vähiin tämän vuoden puolella. Tehtiin tällaista pyöritystä...
Ei se ollutkaan niin vaikea miltä rataantutustumisessa tuntui! :) Peppi ei kertaakaan meinannut mennä väärästä putken suusta sisään, vaikka niin pelkäsin käyvän. Vaikemmaksi kohdaksi osoittautui esteet 6-8. Esteet 13-15 tein niin, että jäin itse muurin vasemmalle puolelle. Hienosti Peppi teki kepit loppuun ja löysi putken. Taitava koira!

Tänään olin molempien koirien kanssa treenimässä koiratanssia. Tein molempien kanssa vain HTM-ohjelmaa, kun ne ei vaan ole mulla itsellä hallussa. :( Tein pari kertaa molemmat ohjelmat ja sitten vasta treeniajan lopussa muistin, että munhan piti videoida ne. Se onneksi vielä onnistui, joten nyt mulla on videot, joita analysoida. Koirat tekee mun mielestä mielettömän hyvin, kumpikin omalla tavallaan. Iita välillä vähän hyppii (johtuu siitä, että mun käsi on turhan alhaalla) ja tekee välillä vähän epätarkasti, mutta olen tosi tosi tyytyväinen. Peppi tekee tosi tarkasti. Siis tossa videolla ne positiot näyttää ihan oikeilta positioilta! Olen ylpeä. Suurin ongelma olen edelleen minä itse. En itse osaa ohjelmia tarpeeksi hyvin enkä käskytä varsinkaan Peppiä riittävän selkeästi. Mistään taiteellisuudesta on ihan turha haaveillakaan. Tönkkökäsillä mennään normiaskelin. ;) Nämä sitten olivatkin toiseksi viimeiset treenit ennen kisoja. Kisaviikolla olen keskiviikkona menossa tekemään kenraaliharjoituksen, mutta muuten treenaillaan vaan kotona jotain siirtymiä ja muita pikkujuttuja. FS-ohjelmat taitaa mennä lonkalta. Se voi olla ihan hyväkin. Kun en ole harjoitellut, odotuksetkaan ei ole korkealla ja otan esitykset vain hauskanpidon kannalta. Tai siis yritän... Ehkä sitten ne onnistuvatkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti