tiistai 9. lokakuuta 2012

Sekaisin koiratanssista

Sunnuntaina pakkauduttiin taas tutun tanssipoppoon kanssa autoon (paitsi että Peppi jäi tällä kertaa kotiin) ja matkasimme Saloon esiintymään Sekaisin Salosta -messuille. Olin käynyt tsekkaamassa lavan etukäteen perjantaina ja se oli ihan minimini. Mitat askelilla mitattuna 2,5 m x 4 m. Kerrankin olohuoneen matolla harjoittelun sai siirtää suoraan tositoimiin.
 
 
Esiintymisellemme oli varattu aikaa 15 minuuttia ja se meni kyllä melkein sekunnilleen. Ensin Sanna kertoi inasen lajista ja sitten minä esitin Iitan kanssa HTM-polkkamme, joka tosin lavan koosta johtuen oli kävelyä edestakaisin: 3 askelta, käännös, 4 askelta, käännös, 3 askelta... Menin jopa musiikissa sekaisin, kun tuli niin paljon käännöksiä. Mutta eipä se haitannut. Sitten Sanna näytti Novan kanssa FS-temppuja ja minä kertoilin niistä. Sen jälkeen minä esitin Iitan kanssa meidän freestyle-ohjelman, joka taasen oli pelkkää pujottelua. Eikä Iita nähnyt mitään muuta kuin juustonpalat kädessäni... Mua ärsytti se, mutta tossa videolla Iita näyttää niin innokkaalta, että harmittaa kun tollasesta otan herneen nenään. Eipä ainakaan häiriintynyt yleisöstä. ;) Ja toinen on niin pieni ja intomieli.

 Iita Sekaisin Salosta -messuilla

Viimeiseksi Sanna ja Nova esittivät freestyle-ohjelmansa, joka sai yleisössä aikaan ihastuneita huokauksia. Ihan kiva reissu oli, vaikka välillä menikin lavalla pää pyörälle. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti