perjantai 13. huhtikuuta 2012

Vauhtia ja pimeä keppikulma

Eilisessä agitreeneissä meitä oli vain kolme paikalla. Jokainen saikin paljon aikaa radalla. Ensimmäisellä radalla haettiin vauhtia ja sitä todella saatiin. Katja taas muistutteli, että vaikka pitää juosta vauhdilla, ei minulla silti ole mihinkään kiire. Minulla kun on taipumus aina hätäillä... Mutta ihmeen hyvin meni, eli olen minä tuossakin edistynyt. Peppi irtosi hyvin putkelle ja muutenkin luki tosi hyvin ohjauksiani. Toisella radalla harjoiteltiin pimeää keppikulmaa. Peppi teki joka kerta oikein, vaikka vaikeusastetta nostettiin lisäämällä vauhtia edeltävillä esteillä ja lähettämällä kepeille kauempaa. Peppillä olisi ollut oiva mahdollisuus oikaista, mutta minä luotin, että se tekee oikein ja kyllähän se kepit alusta asti suoritti.

Olen mietiskellyt, että starttaisimme virallisissa kisoissa nyt huhtikuussa, koska silloin on ATT:n viimeiset viralliset kisat ennen kesää. Eilen tulikin sitten esille, että elokuussa on ATT:n seuranmestaruuskilpailut ja jos emme olisi silloin vielä startanneet virallisissa, voisimme osallistua siinä mölliluokkaan. Aika houkutteleva ajatus. ;) Kesällä en kuitenkaan aio kilpailla, joten ehkä jätänkin meidän viralliset startit syksyyn ja hion vielä kontaktien alastulojakin siinä samalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti