sunnuntai 30. lokakuuta 2011

Hallintaa

Torstaina, jolloin yleensä olisi meidän agilitytreenit, olikin ATT:n järjestämät epikset. Ilmoittauduin töihin avoimeen luokkaan (kun kaikki mölliluokan työtehtävät oli jo täytetty), joten ajattelin sitten samalla osallistua Peppin kanssa avoimen luokan kisaan, kun en vielä möllien aikaan viitsinyt mennä paikalle. Vähän minua hirvitti, kun lähtölistassa koirakoita oli yhteensä 42 mukaanlukien Suomen huippuja. Rata oli paikoin aika haastava: siellä oli pari kohtaa, jossa todella sai pitää kiirettä mm. melkein suoran putkeen jälkeen oli hyppy - välistäveto - hyppy, ja lisäksi radalla oli 2 U:n mallista putkea. Tuossa ratapiirroksessa on piirretty vähän eri tavalla, tuo ylimmäisenä oleva nro 12 oli siis se melkein suora putki ja nuo kaksi muuta olivat todella U-mutkalla.

Mä olen niin tyytyväinen. Me onnistuttiin melkein täydellisesti! Siis omalla tasollamme. Ainoastaan kepeiltä tuli 5 virhepistettä, kun Peppi sisäänmenossa ensin jätti yhden kepin väliin. Oli niin kiva saada hyväksytty tulos, sillä sehän tarkoitti sitä, että saatiin myös aika. Sitä olikin hauska verrata Suomen huippujen aikoihin. Voittajan (Janita Leinonen) aika oli jotain 35 sekuntia, kun meidän oli päälle 46 sekuntia. Kun ottaa huomioon, että keppien alun uusiminen vei 4 sekuntia, niin eihän me olla kuin 7 sekuntia hitaampia. Heh. :) Sijoituskin oli vasta 10., mutta olo on kuin maailmanmestarilla. Ensimmäistä kertaa kisoissa mulla oli sellainen olo, että mä hallitsen tilannetta, eikä niin, että Peppi vaan kaahaa ja mä yritän ohjata sitä oikeaan suuntaan ja toivon parasta. Harjoitukset ATT:llä ovat siis tuottaneet tulosta. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti