lauantai 24. maaliskuuta 2012

Tanssipohdintaa

Tänään aamulenkillä Peppin häntäside melkein putosi, joten jouduin ottamaan sen pois ja laitoin sitten kotona uudestaan. Hienosti parantuneelta näytti, ensi viikolla mennään tikkien poistoon.

Otin tanssitreeneihin molemmat koirat mukaan, kun en ole jaksanut viikon aikana tehdä niiden kanssa mitään koulutusjuttuja. Mutta aika väsynyt olin nyttenkin enkä jaksanut oikein mitään kunnollista tehdä. Tämä oli viimeinen kertamme hallilla, joten olisi sen ajan voinut jotenkin enemmän hyödyksi käyttää, mutta ei nyt vaan irronnut. Tosin, saan maanantaina agilityhallille oman avaimen, eli pääsen jatkossa sinne treenailemaan vapaina aikoina (joita ei tosin kauheasti ole). Aika kivaa.

Tahtitassujen SM-kisoissa ensi viikolla olisi vielä muutama paikka vapaana ja olen pohtinut josko kuitenkin pitäisi sinne osallistua. Iitan kanssa olin HTM-puolelle menossa, mutta jotenkin minua harmittaa nyt tuo perusseuraaminen. Iitan mielestä seuraaminen tarkoittaa sitä, että sen kuuluu vaan kulkea mun mukana mun vasemmalla puolella. Ja mieluiten mahdollisimman edessä... mikä väistämättä aiheuttaa törmäyksiä. Joten en tiedä, mitä nyt tekisin tuon HTM:n kanssa. Nyt rupesin miettimään, että voisi olla kiva mennä Peppin kanssa freestyleen. Viime viikollahan en sattuneesta syystä päässyt Peppin kanssa möllikisoihin, joten jotenkin tekisi mieli kokeilla miten Peppi käyttäytyy kisatilanteessa tuolla tutussa hallissa. Toisaalta, minähän vaihdoin Peppin Lempäälän kisojen freestyle-paikan Iitalle, kun Peppi ei doping-sääntöjen mukaan saa kennelliiton kisoihin nyt osallistua. Että pitäisi varmaan harjoitella Iitan kanssa sitä meidän viimeviikkoista improvisiointiohjelmaa. En osaa päättää. Kolme ohjelmaa tulisi jo tosi työlääksi ja kalliiksikin. Sitä paitsi minun täytyy buffettia ja varmaan jotain muutakin jossain välissä hoitaa. ;) Pitäisi miettiä, mikä olisi järkevintä, mutta milloin minä nyt mitään järkevää tekisin. Ja täytyy kyllä sekin ottaa huomioon, että jos mulla on pelkästään Iita mukana, on oma olo paljon rennompi. Täytyy vielä pohtia asiaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti