sunnuntai 29. tammikuuta 2012

Voi nolous

Eilen tanssitreeneissä olin tehokas, ensin tunti Iitan kanssa ja sitten 45 minuuttia Peppin kanssa. Treenikavereista oli vain Noora ja Joanna paikalla, joten sain pienemmän salin kokonaan itselleni ja pystyin tekemään ohjelmat moneen kertaan läpi. Videoin ne myös ekaa kertaa... Taas jouduin toteamaan saman kuin ennenkin. Koirat tekevät tosi hyvin, ja jos eivät tee, se ei haittaa, koska minä olen se, joka näyttää kamalalta. Ja sitäpaitsi taas näki hyvin, että koirien virheet ovat kyllä oikeasti minun virheitäni, en anna niille mitään mahdollisuutta onnistua, jos itse olen noin sekava. Ja miten Peppi muka pystyisi edes sujuvasti pujottelemaan, jos jalkani ovat melkein yhdessä. Huoh, eka video oli niin kamala, etten edes pystynyt katsomaan sitä. Sanomattakin on varmaan selvää, etten mitään julkaisukelpoista saanut eilen aikaiseksi.

Ensin Iitan HTM-ohjelma. Olen sitä vieläkin hiukan helpottanut. Kai se on parempi tähdätä virheettömään suoritukseen kuin ottaa epävarmoja elementtejä mukaan. Mutta, olisi todellakin pitänyt videoida tuota meidän menoa aiemmin. Tuo musiikkihan on ihan liian hidas! Ehkä tilannetta auttaa se, kun on isompi kenttä, jolloin pystyn etenemään pidemmin askelin.

Iitan FS-ohjelma mentiin myös pari kertaa läpi. Iita kyllä selvästi osaa sen, vaikka olen siihen tehnyt muutoksiakin. Ihanaa kun voin luottaa siihen, että Iita tekee oikein, silloinkin kun minä en välttämättä tee... Onhan meillä niitä ongelmakohtiakin kuten alku. Ikinä en voi tietää, tekeekö Iita sen innokkaasti vai tooodella hitaasti. En kuitenkaan jaksa stressata tai edes harjoitella tätä ohjelmaa kauheasti, koska ensi viikon Espoon kisojen jälkeen emme tule sitä varmaan ikinä enää esittämään.

Peppin FS-ohjelma näytti videolta oikeastaan siltä miltä ajattelinkin sen näyttävän. Peppi tekee niin tarkasti kaikki käskyjeni mukaan (mihin en Iitan kanssa ole tottunut), joten omat virheeni paistavat heti läpi. Lisäksi oma liikkumiseni oli... hirveää. Kehän käyttö on myös vähän huonoa, täytyy vielä miettiä suuntia. Saa nähdä pystymmekö menemään ohjelman palkkaamatta läpi, vielä en ole sitä kokeillut. Peppi aika helposti luulee tehneensä väärin, jos se ei saa palkkaa, ja sitten se raukka hätääntyy.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti