perjantai 16. syyskuuta 2011

Sataa... ja tuhatta ja sataa

Eilen oli toiset agitreenit ATT:llä. Vettä tuli niin kuin parina viime päivänä on tullut eikä oikein olisi huvittanut lähteä, mutta kyllä kannatti. Peppiäkään sade ei haitannut yhtään, vaan se oli heti valmis toimintaan. Ensin tehtiin nopea rata, jossa piti olla koko ajan koiraa edellä. Ihmeen hyvin se onnistui parin yrityksen jälkeen. Ja niin kuin Katja sanoi, kun minä olen rauhallinen ja tiedän mitä teen, niin Peppikin on rauhallinen ja tietää mitä tekee. Kepit mentiin jälleen neljällä ohjurilla, mutta tällä kertaa minä olin keppien vasemmalla puolella. Kepeissä en sentään uskaltanut vielä mennä Peppin edellä. Lisäksi pimeään putken lähetys vaati vielä vähän lisäharjoittelua.
Lisäksi tehtiin pieni harjoituspätkä, jossa tuli taas todistettua, että minun todella pitää ohjata kunnolla eikä vain sinnepäin. Lopuksi harjoittelin vielä hyppy + kepit -yhdistelmää. Hyppy ensin siksi, että Peppi saa vähän vauhtia. Pystyin menemään jo Peppin edellä ilman, että se olisi ruvennut oikomaan. Peppi on nopea oppimaan! Katja kehotti harjoittelemaan kepeissä juuri tuota, että minä vedätän Peppiä, sillä vauhdikkaalla radalla kepit on ainoa kohta, jossa pystyn pääsemään Peppin edelle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti